Friday, April 16, 2010

Hasrat Perindu..

Ingin aku lupa...
Masih wajah itu yang terbayang di mata..
Masih renungan itu yang mampu menikam sukma..
Masih senyuman itu yang aku damba...

Lalu ingin ku miliki...
Ternyata bersama mu seperti sebingkai kisah mimpi...
Ternyata terlalu jauh dirimu untuk bisa ku kecapi...
Ternyata naluri kuat membisikkan hati mu sukar ku miliki...

Aku meminta...
Diri mu hanya buatku saja...
Sentuh mu halal di tubuhku cuma...
Cintamu hanya untuk ku selamanya...

Tapi aku tiada daya...
Merindui diri mu tersiksanya batin ku...
Menyakiti hati mu tergurisnya jiwa ku...
Menyayangi diri mu...terbuainya harapan ku....

Mengapa kau istimewa..
Mengapa kau penawar duka...
Mengapa kau menyeri dunia....
Mengapa kau hadir memberi persona....
Mengapa kau jua ku cinta......

Selamat malam sayang...
Dan pabila pipimu dicium mentari pagi...
Sedarlah dirimu akan aku disini....
Sedarlah dikejauhan aku hanya mampu menanti....
Sedarlah bahawa dirimu..
Senantiasa dihati....

No comments:

Post a Comment