Thursday, February 11, 2010

Buat Kuntut ku..

Maafkan aku sayang...
Menjadi seorang yang tidak menghargai kamu...
Aku menafikan kasih sayang kamu..
Malah melupakan tiap pengorbanan kamu...
Selama kau menyayangi ku....

Maafkan aku kasih...
Perasaan ini seperti merantai hati kamu...
Perhubungan ini terlalu menyiksakan kamu...
Setitis dari cintamu...cukup membahagiakan aku..
Sebesar mana pun kasih ku .....tapi aku tak mampu...

Maafkan aku cinta...
Menyebutnya saja aku rasa berdosa....
Mengharapkanya jua buat aku merana....
Mengimpikan cinta kita bersama, aku berendam air mata...
Mengangankan bersatunya dua jiwa, apakah aku bisa...

Maafkan aku sekali lagi...
Ingin aku menggapai awan biru...
Ingin terbang ke dada langit malam...
Ingin memetik kejora yang berkilauan....
Semuanya terlalu tinggi..terlalu sukar untuk aku miliki...

Sedangkan aku tahu....
Di situ syurga...
Di situ bahagia...
Di situ terciptanya rasa yang paling beharga...
Di situ hanya kau dan aku pemiliknya....

Abamal...
Maafkan aku menyiksa hati mu...
Hukumlah aku, andai itu satu-satunya penawar luka mu....
Dan bila angin malam membelai di pipimu..
Itu suara kerinduan ku....
Pada renungan keanak-anakkan mu....

No comments:

Post a Comment