Tuesday, January 25, 2011

kamu cinta aku...

Di bumi pinjaman ini
Aku sedar kekurangan
Diri ini di sisi Allah
Perbaiki tetap terlaksana...

Bila bercakap tentang kamu
Aku malu
Malu dengan keberadaan kamu
Yang sempurna di mata aku...

Sempurna itu terlalu luas
Tetapi sempurna pada kamu
Hanya Allah yang tahu
Hanya Allah yang mampu menilai...

Di mata aku
Sempurna pada kamu itu
Lengkapkan langkahku yang terhenti
...senyum

Orang kata
Kehadiran cinta
Sempurnakan yang tidak sempurna
Benarkah ?

Jika itu hakikatnya
Jika itu kebenarannya
Ingin sekali
Jadikan kamu cinta itu...

Setiap detik
Setiap perselisihan siang dan malam
Kehadiran kamu
menggoyah jiwa...

Jika itu hakikatnya
Jika itu kebenarannya
Lagi sekali, keinginanku
Jadikan kamu cinta aku...

Untuk sempurnakan diri ini
Untuk bantu jadikan diri ini
Untuk lengkapkan kehidupan ini
Bersama kamu kerana Allah...

4 comments:

  1. benar,cinta itu saling melengkap sesama kita.

    tak sangka jumpa awak disini.
    selamat menulis ya =]=]

    ReplyDelete
  2. dan terima kasih sbb knalkn blog ini.
    klu x krana kamu, sy xdpt tulis ini...
    ngee~

    ReplyDelete