Wednesday, October 13, 2010

the forgotten figure

bila kau sudah terbang mengejar awan
jangan lupakan aku yang masih di daratan

bila kau sudah berlari mencari pelangi
jangan lupakan aku yang masih bermimpi

tapi bila nanti kau tetap melupakan
jangan lagi kau nyanyi lagu rindu
biar aku lupakan kau perlahan-lahan
kerna aku bukan pungguk yang sentiasa menunggu











when you become a forgotten figure,
remember that you dont remember me too.
because as far as i remember,
i am a forgotten figure to you.

4 comments:

  1. selamat kembali! lama tak nampak?
    berkarat skill nanti kalo lama sangat tak menulis.hehe

    ReplyDelete
  2. nak kata puisi saya dah boringlah ni... hehehe.... btw, puisi saya memang jenis karat-karat pun.... =p

    busy sikitlah sekarang. dalam proses adaptasi hidup baru. =)

    ReplyDelete
  3. ahhhh, orang macam kita,
    makin diasah, makin berkarat puisi tu.haha

    selamat bekerja doc!

    ReplyDelete
  4. i love this puisi!
    sgt kene pd sy.!!huhu
    can i copy paste and krdt to u? heeee~

    ReplyDelete