Wednesday, October 27, 2010

SINIS!!

malas menyangkal
aku senang begitu
terkadang bicara ku tajam
kerana itu adalah aku

muak menatang perasaan mereka
bukan semua,tapi segelintir cuma
yang harus diajar dengan bicara
biar halus,tapi mampu menyentap dijiwa
supaya tersedar dari lena
itu method yang aku guna

terserah kamu untuk menimbang tara
tentang diri ini yang hina
niat hanya ingin berkata tanpa sebarang dusta
kerna disekeliling kita banyak penipunya

kalian bilang irama ku sumbang
tidak mengapa
kalian berhak melontar kata
 berkongsi segala rasa

cuma aku lebih gemar begini
dan ingin terus begin
 memainkan lagu yang tak ingin didengari



5 comments:

  1. kerna yang jujur itu, yang paling terasa
    yang benar lah yang sukar nak diterima

    :)

    tapi tak apa,
    talent awak tak semua orang ada.

    heheh

    ReplyDelete
  2. sama dgnku...
    suka bicara spertimu=)

    ReplyDelete
  3. merissa- betul,kenyataan itu memang menyakitkan.
    hahah...itu pun kira talent ea?? =p

    green rose-aww...selalu sakitkan hati orang la ye heheh...=p

    ReplyDelete
  4. hanya yang benar2 layak sahja
    dapat memahami dirimu.. g0odluck.

    (:

    ReplyDelete
  5. Aku suka gaya sinismu
    Mnusuk ke dlam laraku
    Hehehe

    ReplyDelete