Thursday, October 14, 2010

Tiada ragu dalam perancanganMu

Mengenalimu tenangku
Jiwamu sebaliknya jiwaku
Lembut hatimu damaikan aku
Tolong beri waktu
Mahu jauh ke dalam hatimu
Meraba mengenali dasarmu

Hapuskan waktu
Beri aku arah ke hatimu
Lenyapkan setiap saat dan detik
Biar aku bertapak lama di situ
Untuk selamanya jadi ratu

Mahu jadi untukmu
Selama matahari memberi sinar
Dalam sabar menunggu
Ada bingung menuntut diri
Ada resah menindih sanubari
Aku perlu anggukan
Katakan iya
Cukup untuk tidur lena

Mengharap restu
Dari setiap satu ahlimu
Dalam ghairah menuntut ia
Buat aku terlupa
Perancangan Dia, Tuhanku

4 comments:

  1. cik didi, siap dia itu? hehe..hopefully its me, haha. ya betul, perancangan-Nya sudah tertulis di Loh Mahfuz dan tentunya DIA sebaik-baik perancang.

    ReplyDelete
  2. ana, kalau nk merepek bukan di sini eh.
    hahah

    ReplyDelete
  3. uip! tak perasan didi punya..heheh

    ingat didi dah kahwin..?

    ReplyDelete
  4. hah ingt da kwn?
    adoiii 1st time org ckp camtu :P

    ReplyDelete